24 Ağustos 2013 Cumartesi

G.I. Joe Misilleme 1 Kobra’nın yükselişi


G.I. Joe Misilleme 1 Kobra’nın yükselişi
Brendan Fraser, Channing Tatum, Joseph Gordon-levitt, Marlon Wayans, Sienna Miller

Filmin Konusu:Aksiyona doymak isteyenler, efektli filmlere bayılanlar, kahraman şovlarına hasta olanlar, ve ben bu filmi arşivime koyarım arkadaş diyorsanız işte size on numara diyebileceğim bir sinema keyfi yaşatacak bir film derim size, hatta s.sommers dedin mi dururum cinsinden bir yönetmen, mumyada, van helsing’te beni kendine hayran bırakan ve iyi senaryolara imza atan bir babayiğit sözcüğünü hakkeden adam diyebileceğiniz sözler sarf edebiliyorsanız o zaman bu filmi kaçırmayın, ve doya doya izleyin derim...FİLMSEYRETT.COM
G.I. Joe Misilleme 1 Kobra’nın yükselişi
Yönetmen: Stephen Sommers
IMDB: 5.7
Brendan Fraser, Channing Tatum, Joseph Gordon-levitt, Marlon Wayans, Sienna Miller

Filmin Konusu:Aksiyona doymak isteyenler, efektli filmlere bayılanlar, kahraman şovlarına hasta olanlar, ve ben bu filmi arşivime koyarım arkadaş diyorsanız işte size on numara diyebileceğim bir sinema keyfi yaşatacak bir film derim size, hatta s.sommers dedin mi dururum cinsinden bir yönetmen, mumyada, van helsing’te beni kendine hayran bırakan ve iyi senaryolara imza atan bir babayiğit sözcüğünü hakkeden adam diyebileceğiniz sözler sarf edebiliyorsanız o zaman bu filmi kaçırmayın, ve doya doya izleyin derim...FİLMSEYRETT.COM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder